- природни дадености;
- история на създаването и развитие от начало на организирания туризъм в България;
- разцветът на курорта през последното десетилетие;
- постижения, проблеми, бъдещи предизвикателства;
- новият облик на курорта, създаден от новата архитектурна среда и разнообразната функционалност на новоизградената материална база;
- планове за бъдещото развитие на курорта
- лечебните качества на минералната вода и нивото на нейното ефективно използване;
- маркетиране на спа и уелнес продукта на курорта – състояние, проблеми, идеи за развитие на успешното маркетингово позициониране на основните пазари;
- ролята на к .к. „Св. св. Константин и Елена“ за изграждане на имиджа на България като конурентна европейска дестинация за целогодишен здравен туризъм;
- как да се решава проблемът с кадрите
- позитивни фактори за развитие на този туризъм;
- местоположение на курорта, природни ресурси, материална база, кадри;
- транспортна достъпност за участниците от основните пазари;
- възможности и проблеми;
- маркетингова стратегия за развитие и успешна реализация на този продукт
- постижения през последните години както в гурме кулинарията, така и в основното изхранване на туристите;
- нови форми на кулинарно предлагане в курорта като начин за привличане на туристи;
- кадрите - основен фактор за качеството на кулинарното предлагане
- среща на студенти и ученици със специалисти и ръководители от различни сектори на туристическия бизнес;
- споделяне на добри практики за успешна професионална реализация в туризма